10 Największych Błędów “Nowych” Blogerów…

W tym wpisie, znajdziesz wskazówki, które pomogą Ci uniknąć 10 najczęstszych błędów, jakie popełniają „młodzi” blogerzy…

Dzięki tym wiadomościom możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu, energii i pieniędzy.
Więc, weź sobie moje rady do serca i NIE RÓB wymienionych rzeczy… Jeśli natomiast jesteś już doświadczonym blogerem i jeśli uznasz ten wpis za wartościowy, śmiało, proszę podziel się nim z Twoją grupą! Proszę, prześlij go  na Facebook-a, Twittera i inne media społecznościowe.

Poniżej przedstawiam 10 największych błędów:
—————–

10. INWESTOWANIE ZA DUŻYCH LUB ZA MAŁYCH ŚRODKÓW:

Na samym początku, kiedy jeszcze Twój blog nie zarabia pieniędzy, unikaj inwestowania w nadmierną ilość płatnych kursów, informacyjnych stron członkowskich i reklam, które mogą znacznie nadwyrężyć Twój początkowy budżet. Również jednak, nie popełniaj błędu myśląc, że unikniesz inwestowania w swoją edukację. Jest ona konieczna, ale musi być sensowna i rozważna.

9. CHĘĆ ZROBIENIA WSZYSTKIEGO SAMEMU:

Musisz mieć MENTORA…, lub znajdź grupę ludzi w sieci, która podziela Twoje zainteresowania i dążenia, z którymi możesz nawiązać kontakt, korzystać z doświadczeń i uczyć się. Zaoszczędzisz tym sposobem mnóstwo czasu i energii, próbując samemu dojść do zasobów wiedzy, którą inni już posiadają. Poszukaj ludzi, z którymi możesz nawiązać partnerskie stosunki i od których możesz się nieustannie uczyć. Otaczaj się zmotywowanymi na sukces, pozytywnymi i odnoszącymi sukcesy ludźmi. Uciekaj jak najdalej od tych, którzy Cię „dołują”, wiecznie narzekają i mówią, że się nie uda.

8. SPAMOWANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH:

NIE RÓB SPAMU… Jest to zabójstwo biznesu, którym chcesz się zająć i odnosić w nim sukcesy. Spamowanie, to po prostu umieszczanie postów i informacji z linkami na temat Twoich możliwości biznesowych. Mam na myśli tutaj media społecznościowe takie jak: Facebook, Twitter, Myspace… Jeśli to będziesz robił, bez dostarczenia swoim znajomym, lub/i nieznajomym wartościowej wiedzy, kopiesz sobie głęboki grób, z którego bardzo trudno się wydobyć. (Weź to do serca, to nie jest żart!)

7. BYCIE NIESZCZERYM, NIEAUTENTYCZNYM:

Ludzie mają tę cechę, że wyczują od razu Twoje wewnętrzne motywacje. Jeśli interesuje Cię tylko napełnienie swojej kieszeni i jeśli widzisz swoje kontakty i grupę, jako środek do uzyskania przychodów…, niestety poniesiesz tego konsekwencje. Będziesz bardziej odstraszał(a) wszystkich, niż ich przyciągał(a). Musisz być autentyczny(a) i szczery(a) w tym o czym mówisz, i co robisz, szczególnie jeśli nawiązujesz kontakty (networking) z innymi za pomocą sieci. Zamiast myśleć, co możesz z tego MIEĆ..., myśl, co możesz od siebie DAĆ!

6. BYCIE ZA BARDZO NASTAWIONYM NA OSIĄGNIĘCIE CELU ZA WSZELKĄ CENĘ:

Jednym z największych błędów, jakie nowi marketerzy robią podczas nawiązywania kontaktów, jest za duże przywiązanie do realizacji własnych celów i potrzeb. Musisz się nauczyć, aby Twoje działania były niezależne od tego, czy ktoś coś od Ciebie kupi, czy nie. Nieważne czy dołączy do Twojej grupy, czy skorzysta z kursu, który w pocie czoła przygotowałeś(aś). Pozostań niezależny(a) od rezultatów. Oczywiście jest ważne aby realizować cele i dążyć do ich spełnienia, lecz musisz zawierzyć, że zostaną one spełnione i niekoniecznie w momencie, który Ty uznasz za najbardziej odpowiedni. Bądź pełen(a) wiary i optymizmu. Uwierz, że Życie zapewni Ci odpowiednie znajomości, wyzwania i sytuacje, które pomogą Ci wzrastać i osiągnąć sukces, wówczas, kiedy będziesz na to gotów(a).

5. POZOSTANIE Z MENTALNOŚCIĄ PRACOWNIKA ETATOWEGO:

Jeśli chcesz odnieść sukces jako wolny przedsiębiorca, musisz pozbyć się mentalności pracownika etatowego!!! Mentalności, która została wtłoczona większości społeczeństwa do głowy i brzmi: „Aby odnieść sukces, musisz zdobyć dobre wykształcenie, znaleźć dobrą i stabilną pracę, a pracodawca o wszystko się zatroszczy”. BZDURA, ta prawda istniała w czasach, które nazywamy erą przemysłową, która już dawno się skończyła. Jako wolny przedsiębiorca, nie masz, ani nie będziesz miał nikogo, kto będzie się o Ciebie troszczył i mówił Ci, co masz w tym momencie robić i jak!!! Wszelkie kroki, prowadzące do sukcesu, musisz sam(a) wypracować… W związku z tym musisz wziąć pełną odpowiedzialność za swój sukces. Sam(a) musisz ustanawiać sobie swoje CELE, dyscyplinować się w podejmowaniu odpowiednich i niezbędnych kroków, jak również musisz uświadomić sobie, że sukces nie przychodzi z dnia na dzień i nie jest wynikiem przypadku.

4. BRAK PODEJMOWANIA WYSTARCZAJĄCEJ INICJATYWY:

Kiedy zaczynasz w biznesie jakim jest marketing internetowy, musisz być przygotowany(a) na ciężką pracę. Początki są takie, jak wtaczanie ogromnego kamienia pod stromą górę, której szczytu nie widać… Na samym początku, Twoje zaangażowanie i poświęcona energia muszą być ogromne. Jeśli tego nie uczynisz, Twój biznes, nigdy nie nabierze odpowiedniego momentum, który pozwoli Ci na osiągnięcie jakiegokolwiek sukcesu. Mam również dobrą wiadomość… Jeśli już osiągniesz pierwsze oznaki sukcesu, efekty będą się „nakręcać”. Jeśli wejdziesz na szczyt, wszystko będzie się jawiło jak droga z górki. Twój biznes zacznie funkcjonować automatycznie z każdym kolejnym dniem. Zdziwisz się z jaką łatwością będą pojawiać się nowi członkowie grupy i jak sukcesywnie będą wzrastać Twoje dochody z coraz mniejszym wysiłkiem. Więc nie zwlekaj i się nie ociągaj, ZABIERZ SIĘ DO ROBOTY!

3. MARKETING DO NIE ODPOWIEDNIEJ GRUPY ODBIORCÓW:

Przykładowo, jeśli zajmujesz się wyrobem wózków widłowych, będziesz reklamował się i poszukiwał swoich kontaktów wśród wielbicieli cygar, dzięki czemu zarobisz mnóstwo pieniędzy, prawda? Oczywiście jest to BZDURA. Tak samo sprawa wygląda z marketingiem internetowym. Jeśli nie zdefiniujesz odpowiedniej grupy odbiorców w relacji do swojej niszy, czyli tym co oferujesz, to niestety ale poniesiesz klęskę. Im ściślej i trafniej określisz swoją grupę docelową, tym lepsze rezultaty osiągniesz. Tym sposobem Twoja skuteczność będzie większa, co jednoznacznie przekłada się na wyższe i stabilniejsze dochody.

2. ZBYT MAŁO WARTOŚCI W PRZEKAZIE:

W świecie biznesu, ten, kto przekazuje najwięcej wartości dla odbiorcy, osiągnie sukces, kropka. Tak jest to już poukładane. Oglądam mnóstwo „młodych” blogerów, którzy nagrywają filmy, publikują wiadomości na Facebook-u, reklamując swoją nową i wspaniałą szansę na zarobienie pieniędzy i stworzenie „wiecznych” dochodów (BLE!)… Ciekawe, kiedy się oni nauczą, że nie tędy droga!? Wartość, to nic innego jak dzielenie się wiedzą i inspiracją. Motywowanie innych do działania, które pozytywnie wpływ na ich twórcze życie. Wartością jest tworzenie kursów i szkoleń, które wzbogacają wiedzę i umiejętności słuchaczy. Wartością ponadto jest wszystko inne, niewymienione, które wzbogaca życie prywatne i/lub zawodowe innego człowieka.

1. BRAK SKUPIENIA NA ROZWOJU OSOBISTYM, JAKO PRIORYTECIE:

Jest to największy błąd, jaki może popełnić wolny przedsiębiorca… Ludzie sukcesu, samorozwój stawiają na pierwszym miejscu, ponad wszystko inne. Wszyscy oni tak naprawdę poszukują sytuacji i zdarzeń, które będą dla nich wyzwaniem, i które poprzez pokonanie ich, sprawią, że dzięki temu staną się mądrzejsi i mocniejsi. Wszyscy oni nie uciekają, wręcz przeciwnie, witają z radością wszelkie przeciwności. Jeśli natomiast coś pójdzie nie tak, jak się spodziewali, nie dają za wygraną i próbują dalej. Pamiętaj, każda porażka jest matką sukcesu, pod warunkiem, że wyciągniemy z niej wnioski.
Prawdziwy wolny przedsiębiorca nie patrzy na ilość pieniędzy, które zarobił. Patrzy na swoją drogę jako PROCES ROZWOJU, w wyniku którego pieniądze same się pojawiają…
—————–

Ok, to by było na tyle jeśli chodzi o moje 10 najważniejszych błędów, które popełniają „młodzi” wolni przedsiębiorcy (blogerzy), którzy zaczynają swoją drogę w marketingu internetowym. Wierzę, że wyniosłeś(aś) z tej wiadomości wiele wartościowych informacji, które pomogą Ci uniknąć kliku podstawowych pomyłek na Twojej drodze do wolności.
Jeśli tak, proszę podziel się tą informacja ze swoim gronem znajomych. Prześlij tę wiadomość na Facebook, Twittera lub Blipa!

Dzięki za Twój czas. Życzę wielu sukcesów na drodze do wolności,

Pozostaw swój komentarz

Leave A Response

* Denotes Required Field